Izby
Aj my sme boli v hoteli Lýra a všetky negatívne pripomienky sú pravdivé, snáď by som ešte chcela doplniť, že my sme dostali izbu asi 50 cm /dobre čítane 50 cm/ od hlavnej budovy, takže ak by som sa potkla tak vletím rovno do múra hotela a rozbijem si hlavu, nehovoriac o tom, že to bola izba priamo pod strojovňou vzduchotechnických zariadení, ktoré 24 hodín hučili a my sme vôbec nemohli spať, ďalší naši spoluturisti to riešili tak, že sa všetci nasťahovali do jednej miestnosti a na hlavy si dali vankúše. Pre spravodlivosť uvádzam, že more bolo krásne, pláž tiež a vôbec nie je správny názor, že 100 ľudí - 100 chutí, pretože aj my sme mali priateľov, torý boli ubyrovaní v hoteli a musíme skonštatovať, že tieto izby boli pekné prevážne s výhľadom na more. Nás strčili ako potkanov do zrekonštruovaných viliek, ktoré nezodpovedajú ani 2 hviezdičkam a nie to 5-tim. Dosvedeli sme sa, že tieto bungalovy sú až o 350 EUR lacnejšie ako izby v hoteli, no my sme ich kúpili za rovnakú cenu ako v hoteli. Na mieste sme nielen my podali voči ubytovaniu reklamáciu. Veľmi nás mrzí, že sme po niekoľkoročnom presviedčaní prvý krát využíili služby renomovanej cestovky Hydrotoru a musíme skonštovať, že sme totálne sklamaný a súhlasíme, že v tomto prípade ide o rýchlopračku peňazí, pretože aj delgátka sa správala tak, že bolo vidieť, že má plnú podporu svojho chlebodarcu, ba práve by som povedala, že bola usmerňovaná tak, aby celú záležitosť ututlala, máme kokrétnu skúsenosť. Je smutné, že niektorí spoludovolenkári pri daní 20 EUE recepčnej dostali izby v hoteli a naša delegátka nevedela pre nás nič urobiť, práve naopak, keď sme ju volali, aby sa išla pozrieť ako nás ubytovali, tak nám povedala takú sprostosť, že vraj ona sa nemôže chodiť pozerať ako sú hostia ubytovaní. Veď to je jej prvoradá p o v i n n o s ť . S názorom, že do Turecka už nikdy, nesúhlasím, veď to nie je záležitosť turkov, ale našej slávnej cestovky. A čo sa týka toho, že tam jeden pán odovzdal tel. číslo preto, aby sa to aj spublikvalo v médiách je pravda, pretože tou pani som bola ja, pretože pri odchode z dovolenky sme sa stretli s množstvom nespokojných klientov, ktorí práve prišli, čiže sme sa striedali a tí boli tak isto veľmi rozhorčení. Pre úplnosť ešte raz koštatujem, že čo sa týka služieb skutočne môžeme mať rozdielne požiadavky na ich rozsah a formu ale čo sa týka konfortu ubytovania v 5-hviezdičkovom hoteli, nie je možné aby Vás za 100 000,-- Sk ubytovali /podotýkam, že ani na last minute/ v strojovni alebo pod stanom. Veď my sme zaplatili za určitý štandard. Vrcholom drzosti bolo po príchode domov 19. 7. 2006, keď sme sa z internetu dozvedeli, že ubytovanie je v dvojposteľových izbách vo vilkách, prípadne v hoteli, čo pred našim odchodom nám bolo ponúkané ubytovanie len v hoteli, ba o žiadnych vilkách /obyčajné bezúrovňové bungalovy dodatočne zrekončtrukované - podobné v rozpadajúcom stave sa ešte nachádzajú hneď za plotom areálu hotela/. Čiže bohapuste klamstvá cestovky ale všade, kde ste otvorili stránku s ponuko dovolenie v Turecku Vám ako superhotel vyskočil hotel Lýra, bol aj v týchto recenziách ako TOP 10 hotelov. Je to totálna neúcta k zákazníkom. Ak by sme sa takto správali my k svojim zákazníkom a ich vedomí zavádzali,ba cielene klamali, tak si môžeme zbaliť kufre a neprezentovať sa značkou kvality ISO, ako to robí táto cestovka. Táto cestovka je len pre pár vyvolených a úzky okruh priateľov pána Milka Jano