09.04.2015, Beáta Freriks(51 - 60 rokov, pár 2 osoby) odporúča 2 čitateľom recenzia pomohla
78%
Klamanie hviezdičkami
06.04.2015, Juraj(31 - 40 rokov, pár 2 osoby)neodporúča 11 čitateľom recenzia pomohla
21%
Celkové hodnotenie
Chcel by som sa s vami podeliť o skúsenosti z Vami ponúkaného pobytu „Hotel Vila Anna**** s wellness svetom“ v Trenčianskych Tepliciach. Pobyt sme dostali s manželkou ako darček k Vianociam od rodičov, čo je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli neriešiť to ako reklamáciu – nakoľko pobyt kupovali rodičia, celé reklamačné konanie by muselo ísť cez nich a nechceli sme im pokaziť radosť z darovaného, stálo ich to nemalé peniaze a určite by si tento darček vyčítali, aj keď na tom rozhodne nenesú žiadnu vinu. Ich úmysel bol potešiť nás, a preto aj vyberali pobyt podľa „hviezdičiek“, ktoré by mali byť (aspoň všade vo svete to tak je) zárukou určitej kvality poskytovaných služieb. Vieme, akým spôsobom sa hviezdičky udeľujú, zariadenie musí spĺňať predpísané kritériá kladené na vybavenie (bazén, wellness, výťahy...) a služby. Toto hodnotenie však nezohľadňuje veľmi dôležitý faktor, ktorý je z veľkej miery subjektívny a to je celkový pocit hosťa. Napríklad výťah sa dá splniť namontovaním 100 ročného výťahu s nefunkčným svetlom a vŕzganím pri každom pohybe, alebo moderným zariadením s príjemným osvetlením, dizajnom a pod. Polpenzia sa dá splniť naservírovaním toho najpodradnejšieho, čo sa dá kúpiť za najnižšiu cenu, alebo raňajkami naozaj na úrovni s čerstvými surovinami, širokou ponukou a dokladaním jedla v prípade, že niečo sa minie. To isté platí analogicky aj o izbe, kde sa dajú „na papieri“ odčiarknúť veci, ktoré má pre danú kategóriu izba spĺňať, ale ich kvalita nemá vplyv na udelenie bodov. Pobyt sme si rezervovali 20. – 22. marca. Vzhľadom na to, že typ izby, ktorý bol súčasťou poukazu bol už obsadený, súhlasili sme s možnosťou priplatiť si za apartmán. Už po príchode nás prekvapila poddimenzovanosť parkovacích miest, museli sme parkovať pomerne ďaleko od hotela. Po registrácii na recepcii sme dostali kľúč od izby, kam sme sa vyviezli už spomínaným výťahom.
Izby
Príplatkový apartmán bol síce priestranný, ale to je asi jeho jediné pozitívum. Vybavenie bolo podľa nášho názoru staré, minibar prázdny, záclony boli zatuchnuté rovnako ako posteľné prádlo. Na všetkých oknách boli poškodené žalúzie. Balkón bol tiež v žalostnom stave, hrdzavé zábradlie a neumytá podlaha. Posteľné matrace boli extrémne tvrdé, nedokážem si predstaviť spať na takejto posteli viac ako jednu noc. Ďalšie prekvapenie nastalo pri sprchovaní, keď sme sa ani po 10 minútach nedočkali teplej vody. Boli sme už ubytovaní vo veľa hoteloch aj „papierovo nižšej“ kategórie, takže si myslím, že máme právo porovnávať a mať isté očakávania. Izby by som hodnotil maximálne na 2*, za cenu 83 Euro na noc (cenníková cena za apartmán) očakávam niečo úplne iné.
Strava
Po príchode na večeru nás ako prvé zarazili priestorové pomery jedálne vzhľadom na počet hostí. V tomto štvorhviezdičkovom hoteli sa s týmto problémom vysporiadali, ale veľmi jednoducho – k jednému stolu posadili viacero hostí. Toto som už považoval vyslovene za drzosť, aby k vám na večeru posadili k stolu 1,5 metra štvorcového ďalších dvoch úplne cudzích ľudí. Toto som ochotný akceptovať vo vývarovni, kde sa podávajú obedové menu bez obsluhy (aj tam si vyberáte ku komu si sadnete a väčšinou sa ho slušne spýtate, či si môžete prisadnúť). Samotná večera si nezaslúži iné hodnotenie ako totálny prúser. Polievka mdlej chuti, evidentne z najhorších surovín a ešte naviac odfláknutá a nedochutená, servírovaná v plechovej mise a la školská jedáleň. Druhé jedlo bolo ešte „lepšie“: kuracie prsia (nevyklepané, nijako nedochutené) preložené nejakým lacným eidamom a s ryžou ktorá bola nedovarená, naviac celé jedlo bolo sotva vlažné. Samozrejme som čašníčke na jej otázku, či chutí, povedal, že jedlo nám nechutí (ani sme ho nezjedli), jej reakcia bola ale len „nechutí? Ja sa tak zvyknem pýtať. “. Rovnako mladý pár, ktorý sedel o stôl vedľa bol z jedla vyslovene zdesený. Po tejto skúsenosti sme sa rozhodli, že ďalší deň rozhodne neostávame, naviac sme si po večeri prečítali hodnotenia na tento hotel a wellness sme už vôbec neriskovali. Ráno sme vrátili na recepcii kľúče a odišli sa zrekreovať z tohoto zážitku domov. Recepčná sa tvárila veľmi prekvapene, že odchádzame, na čo som sa jej spýtal, že či nečítajú recenzie na ich hotel.
Personál
Cestovná kancelária
Autor tejto recenzie uviedol, že organizátorom zájadu bola CK: Iná CK
Termín pobytu (marec 2015, 3 - 6 dní)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
jan
feb
mar
apr
máj
jún
júl
aug
sep
okt
nov
dec
Celkové hodnotenie
Odporúčam
Zhoda s katalógom
Splnil očakávania
Vhodný pre deti
Bola táto recenzia pre Vás užitočná?
Túto recenziu ste označili ako užitočnú.
Podeľte sa o túto recenziu s priateľmi, stačí kliknúť:
Nechajte si bezplatne zasielať notifikácie Vždy keď pribudne pre toto ubytovanie nová recenzia, zašleme správu na Váš email.
Zasielanie emailových notifikácií pre toto ubytovanie máte aktivované.
Táto recenzia je názorom pisateľa, nie názorom recenzie-hotelov.sk
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Umožňujú nám tiež analyzovať správanie používateľov, aby sme pre vás neustále zlepšovali webovú stránku.