Izby
Ubytovanie sme mali v 2-lôžkovej izbe s prístelkou a balkónom. Izba a kúpeľňa/záchod boli čisté a ich zariadenie s výnimkou umývadla zachovalé. Hotel bol pred niekoľkými rokmi rekonštruovaný a pristavovaný, čo bolo vidieť na jeho modernom vzhľade interiéru a exteriéru. Pri projektovaní spomínanej rekonštrukcie a prístavby mohol architekt pridať aspoň 20-30 cm na šírke kúpeľne/záchodu, čím by sa tam zmestilo väčšie umývadlo. To súčasné umývadlo bolo tak malé, že bol problém umyť si tvár bez toho, aby časť použitej vody neskončila mimo neho na podlahe. Navyše, to naše malé umývadlo bolo prasknuté a zrelé na výmenu.
Prístelku tvorilo rozkladacie kreslo, ktoré ma v noci omínalo v oblasti lopatiek. Kreslo tam malo spoj. Bolo by na čase ho vymeniť za pohodlnejšie. Na okne mi chýbala sieťka proti hmyzu, najmä vo večerných hodinách.
Pláž
Služby hotela boli v súlade s deklarovanými službami na web stránke hotela. Keďže bolo vonku nádherné počasie, samozrejme nebol čas vyskúšať doplnkové služby a väčšinu relaxačných a rehabilitačných procedúr.
Hotel je umiestnený na začiatku Jánskej doliny, kde sa vyskytuje niekoľko minerálnych prameňov a s tým spojených kúpalísk alebo hotelových bazénov. Ak Vám vyjde počasie, určite si jeden z nich vyberiete. To isté platí o turistike, návšteve jaskýň a ďalších atrakcií v okolí.
Strava
Sortiment ponúkaných jedál bol na úrovni zodpovedajúcej kategórii tohto hotela na Slovensku. Mali sme polopenziu, na raňajky švédske stoly a večera sa objednávala z troch hlavných jedál + polievka.
Po skúsenostiach so slovenskými hotelmi pre mňa nebolo žiadnym prekvapením, že počas piatich dní strávených v hoteli, bola na raňajky dostupná čerstvá paprika len raz. Nahrádzala ju narezaná čerstvá uhorka. Paradajky boli k dispozícii stále, čo oceňujem. Ale prečo tam uprostred letnej sezóny chýbala čerstvá paprika, to nepochopím. Stačilo skočiť do najbližšieho obchodu, kúpiť 10 zelených paprík, narezať ich a bolo by po probléme.
Trocha rozpačito pôsobil fakt, že okolo 8.30 hod., keď sa minula prvá várka párkov, personál doniesol namiesto nových párkov pečené klobásy. Takže hostia, ktorí prišli na raňajky po 8.30 videli, že ich spolu stolovníci dojedajú párky, ale oni si ich už ne-mohli dať. Tomu hovorím, nerovnosť šancí pre hostí. Mimochodom, tie párky boli chutnejšie, ako klobása.
Troška nám vadilo, že náš stôl bol umiestnený hneď vedľa švédskych stolov, takže počas raňajok sme cestou k nášmu stolu museli dávať prednosť ostatným hosťom, ktorí si práve naberali jedlo, ak nemalo dôjsť ku kolízii. Reštaurácia zrejme nebola dimenzovaná na zväčšený počet hostí, ktorý má teraz hotel po vykonanej prestavbe.
Milým prekvapením bola pre nás výborná kvalita večerných hlavných jedál. Bolo vidieť, že ich robil profesionál a že majiteľ hotela mal pri výbere kuchára šťastnú ruku. Napríklad, tak kvalitné a dobre pripravené hovädzie mäso som už na Slovensku v reštaurácii nejedol niekoľko rokov. Trocha horšie to bolo s polievkami, z ktorých bolo niekedy trocha cítiť polievkové korenie, pridávanie ktorého bolo úplne zbytočné, pretože polievky by chutnali dobre aj bez neho.