21.08.2010, Veronika Mikušová(21 - 30 rokov, pár 2 osoby)neodporúča 1 čitateľom recenzia pomohla
56%
Cestovka by nemal zavádzať, lebo ...
18.08.2010, Yveta Kubovová(51 - 60 rokov, pár 2 osoby) odporúča 2 čitateľom recenzia pomohla
56%
Celkové hodnotenie
Cestovka by nemal zavádzať, lebo
stráca klientov, ja budúci rok pôjdem
radšej s rakúskou CK, lebo dostanem
relevantné info pred zájazdom a lep-šie ubytovanie počas zájazdu
Izby
CK hodnotila ako luxusný a novovy-budovaný hotelový komplex, ale boli
sme ubytovaní v Royal Parku, kde boli
izby boli vymaľované pred niekoľkými rokmi, deklarovaná výmena prádla raz za 3 dni sa konala 1x za celý po-byt, absolútny nedostatok pohárov,
úroveň zodpovedala max. 3***
Pláž
Pláž a more OK, na ležadlách chýbali matrace, ktoré má v Turecku bežne
hotel so 4****, ale aspoň ich bolo dostatok
Strava
Jednotvárna, chuťovo nic-moc, ale v dostatočnom množstve /aj ovocie, zákusky, zmrzlina/ a personál v jedál-ni sa snažil
Personál
Chyžné neschopné a lenivé /aspoň tie naše/, na recepcii neochota, čašníci
a jedálenský personál makali a väčši-
na bola pritom aj usmievavá a milá,
animátori šikovní
Šport
Dostatok, dalo sa vybrať a výhodou
bol Aquapark, kde je vstup zdarma, ale platíte za ležadlá, dá sa odskočiť
od hotela
Tipy
Nesebar a Sozopol
Cestovná kancelária
Autor tejto recenzie uviedol, že organizátorom zájadu bola CK: Tiptravel
Termín pobytu (august 2010, 7 - 12 dní)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
jan
feb
mar
apr
máj
jún
júl
aug
sep
okt
nov
dec
Celkové hodnotenie
Odporúčam
Zhoda s katalógom
Splnil očakávania
Vhodný pre deti
Bola táto recenzia pre Vás užitočná?
Túto recenziu ste označili ako užitočnú.
Podeľte sa o túto recenziu s priateľmi, stačí kliknúť:
Nechajte si bezplatne zasielať notifikácie Vždy keď pribudne pre toto ubytovanie nová recenzia, zašleme správu na Váš email.
Zasielanie emailových notifikácií pre toto ubytovanie máte aktivované.
Táto recenzia je názorom pisateľa, nie názorom recenzie-hotelov.sk
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Umožňujú nám tiež analyzovať správanie používateľov, aby sme pre vás neustále zlepšovali webovú stránku.